duminică, 3 februarie 2019

Honoring Being a Woman~Women Circle workshop pentru femei, cu Kiran@ Bucuresti

"How might it have been different for you if, on your first menstrual day, your mother had given you a bouquet of flowers and taken you to lunch, and then the two of you had gone to meet your father at the jeweler, where your ears were pierced and your father bought you your first pair of earings, and then you went with your friends and your mother's friends to get your first lip coloring; and then you went, for the very first time, to the Women's Lodge, to learn the wisdom of women?
How might your life be different?..."- Judith Duerk, Circle of Stones



Draga femeie - prietena, mama, sora, iubita, sotie,

Te invit sa ne intalnim intr-un cerc de femei, sa onoram si sa celebram astfel impreuna experienta si darul de a fi femeie...O seara pentru femeia din tine si din mine, femeia ce se regaseste in fiecare dintre noi.

Vom parcurge impreuna o seara in care exploram intuitiv un spatiu dincolo de minte, conectandu-ne la propriul corp, conectandu-ne una la cealalta, creand impreuna un spatiu sacru ce ne va hrani si sustine pe fiecare dintre noi sa fim intr-un templu al energiei pe care o vom crea impreuna.

Vom explora diferite exercitii si practici ce ne pot sustine sa ne contactam la nivel senzorial profund corpul si sufletul nostru de femeie prin dans, miscare, meditatie, respiratie constienta, sharing si... (par)curgerea si trairea spontana a fiecarui moment.

Te invit la o zi in care sa ne deschidem corpurile si sufletele mai mult catre energia sacra feminina - o energie ce se regaseste in fiecare dintre noi. Prezenta altor femei ne va hrani si inspira pe fiecare dintre noi...

O zi experientiala in care sa impartasim si sa vorbim prin ochi, atingere, miscare, prin propria prezenta si energie, recunoscandu-ne una pe cealalta ca pe o buna si veche prietena, ca pe o draga sora de suflet. 


Aceasta calatorie interioara este ghidata de mine, Kiran. Sustin evenimente de explorare si dezvoltare personala din 2005. Am lucrat alaturi de diferiti terapeuti si facilitatori pe tantra, terapie experientiala orientata pe corp si simturi, inteligenta emotionala, emotional release, meditatie, miscare, dans, lucrul cu respiratia. Sunt fascinata de femeia din mine pe care o redescopar zilnic; lucrand asupra mea simt si constientizez ca orice femeie este parte din mine si din tine, la fel cum eu si tu suntem parte din orice femeie. Dincolo de diferentele ce ne fac unice, avem ceva in comun: suntem femei. Iar asta este un mister pe care va invit sa-l onoram. 

Mai jos cateva testimoniale:

"Venisem cu nerabdare si entuziasm, aceastea s-au transformat pe parcurs intr-o tulburare profunda si am plecat impacata, cu mintea si inima linistite si cu sufletul plin de recunostinta. 
Cand am ajuns acasa m-am uitat mai atent in oglinda si am descoperit o privire pe care doar sufletul a recunoscut-o ca fiind a mea, pentru ca mintea, uimita ca nu o recunoaste, se tot intreba "Dar tu cine esti?"
Ma uit cu alti ochi la mine si la cei din jur, il vad altfel pe tatal meu - nu-l mai vad prin ochii mamei mele, o privesc altfel pe mama mea si am privit dupa destul de multa vreme in ochii unui barbat descoperind un suflet frumos, dar am privit fara asteptari si prejudecati, iar mintea nu mi-a mai fugit inainte. Cu recunostinta pentru inlesnirea acestei calatorii frumoase..." - Cornelia 



"Pentru mine ziua asta a venit intr-un moment din viata mea cand eram, cum se zice, foarte down: muncisem ca un sclav vreo luna de zile aproape fara weekenduri, viata mea personala era cam la pamant, eram obosita cronic, ce sa mai, imi venea sa plang incontinuu.
Abia asteptam sa fac ceva cu mult meaning pentru mine, nu ca nu mi-ar placea munca pe care o fac la birou- ca-mi place mult, dar nu ma mai 'hranisem' demult pe mine, nu-mi mai hranisem sufletul de ceva vreme. 
Acest workshop a fost exact ceea ce aveam nevoie: m-am conectat la mine, am gasit lucruri care sa ma bucure la mine, m-am vazut intr-o noua lumina: mi-am dat seama ca eu si cu mine avem multe lucruri uimitoare de impartasit. 
Kiran a fost minunata: ne-a ghidat catre vulnerabilitatea din noi, ne-a invaluit cu iubirea ei, cu grija si sensibilitate. 
Recomand cu mare drag ata sesiunile de feminitate sustinute de Kiran cat si celelalte sesiuni pe care le sustine impreuna cu Jivan." - Kashi 

Programul se va desfasura intre 10.00- 18.30cu pauza de pranz intre 13.30- 15.00. 

Investitia ta: 280 lei 

Info & inscrieri: Kiran.Jivan.Info@gmail.com, 0728. 775 498 (Kiran) 

***Locuri limitate! Inscrierile devin valide dupa achitarea integrala a costului de participare. 

"BELOVED, YOU ARE MY SISTER, YOU ARE MY DAUGHTER, YOU ARE MY FACE; YOU ARE ME."- Toni Morrison 

Tantric Transformation: Body, Senses, Energy, 29.11- 4.12@ Romania

  "Tantric experience is possible only if you move deep into MEDITATION, otherwise not. When you become very very still, silent, aware,...