luni, 17 octombrie 2011

Peace Meditation 1st time in Romania: Peace is in Our Hands!


                "Every single one of us can do something to make a difference."- Desmond Tutu

Dragi prieteni,

Va invitam cu emotie si bucurie la studio sa exploram impreuna una din meditatiile sociale Humaniversity tare dragi noua: Meditatia Pacii (Peace Meditation).



Veeresh a creat Meditatia Pacii pentru a-i sustine pe oameni sa realizeze ca semintele razboiului si pacii se afla in fiecare dintre noi. Cand intelegem asta si ne miscam catre iubire ne vindecam unii pe altii si lumea in care traim.  

“Experienta “Pacea este in mainile noastre” este un exercitiu de constientizare pentru a-i face pe oameni sa vada ce se intampla in interiorul lor vis-à-vis de razboi si pace.
Asta nu are nimic de-a face cu daca poti opri cele "n" razboaie ce se intampla azi in lume, sau ce poti face intr-o viata, pur si simplu fa-o acum. Faci ceea ce poti si asta creeaza constientizare. Constientizarea creeaza miscare si schimbare. Poate ca aceasta experienta creeaza mai multa constientizare personala ca suntem cu totii responsabili pentru ceea ce suntem, ce facem si ce ni se intampla.”- Veeresh

De ce iubesc Peace Meditation…nota personala@Kiran :)

Meditatia Pacii este una dintre meditatiile sociale care m-au atins profund cand am fost la Humaniversity in 2008. Mi-a adus revelatia durerii si memoriei unei traume adanci pe care am simtit-o in corp in primul rand si apoi in strafunduri: trauma de a fi copilarit si trait in communism si tot ce a insemnat si inseamna comunismul. Nu sunt si nu am fost niciodata o persoana interesata de politica…Nici macar nu mi-as fi imaginat ca eu, cea rebela din fire si anti-politica, dupa cativa ani de lucru asupra mea, ma voi scufunda intr-o zi de toamna intr-o durere ce depasea orice imaginatie a ce inseamna o durere si trauma colectiva provocata de comunism…Nu doar de comunism, ci de tot ce a creat sau reprezentat pentru mine: frica de a fi eu insami, sentimentul ca cineva ma aude, cresterea intr-o cultura in care totul se ascunde, totul pare perfect si dedesubt zace un vulcan de frustrari, de dureri ce parca vin din alte vieti, durere ce e bagata sub sintagma “shhht, sa nu te auda cineva, mai incet”, revolutia si o arma indreptata inspre mine si alti copii si lista ar putea continua. 
Apoi, prin Peace Meditation am trecut prin razboiul din interiorul meu si nu doar al meu. Stiti cum incepe un razboi, nu? Razboiul prin care trecem zi de zi incepe cand declaram verbal sau nonverbal “Eu am dreptate, tu te inseli”. La un alt nivel spunem, de fapt, “Sunt mai bun decat tine”. Asa incepe razboiul: in interior… 
Personal ii sunt foarte recunoscatoare lui Veeresh pentru Peace Meditation. Pentru mine este o calatorie profunda, autentica, revelatoare si vindecatoare in strafundurile razboiului interior.

Ca intotdeauna, pacea incepe cu fiecare dintre noi...Va invitam sa va alaturati acestui proces extraordinar de constientizare, conectare, pace si celebrare (dureaza 1 ora jumate). 

Info: Kiran.Jivan.Info@gmail.com, 0728 775 498 (Kiran)

Peace is in Our Hands!  

Tantric Transformation: Body, Senses, Energy, 29.11- 4.12@ Romania

  "Tantric experience is possible only if you move deep into MEDITATION, otherwise not. When you become very very still, silent, aware,...